5/08/2020


عاجل .. طارق شوقى يمكن للطالب تسليم البحث مكتوب باليد ورقى بدون pdf ويمكن رفعه على المنصة بدون pdf

كشف الدكتور طارق شوقى وزير التربية والتعليم والتعليم الفنى لبوابة الأهرام"، أنه يمكن للطالب تسليم البحث ورقيا للمدرسة بدون تحويله إلى نسخة "بي دي إف"، حتى لو كان مكتوبا بخط اليد في ورقة "فلوسكاب"، او يحويله الطالب من ورقة عادية إلى نسخة "بى دي إف" وطباعاتها وتسليم البحث إلى المدرسة مطبوعا. وقال الوزير بالنص "لو عايز تحول البحث بي دي إف تمام، لو عايز تسلمه ورق عادي في ظرف برضو هيتقبل لو عايز ترفعه على المنصة بعد تحويله إلى نسخة بي دي إف وممكن من خلال الموبايل هيتقبل ، لو عايز تصوره وترفعه على المنصة من غير ما تحوله لنسخة بي دي إف سيتم قبوله .
وندرك ان هناك عدد من المديرين لايتعاونون وعلى ولي الأمر ألا يستسلم ويهون على نفسه وابنه، والأفضل لكل أب أن يرفع البحث على المنصة الرقمية وهو جالس في منزله بدون الاضطرار للذهاب إلى المدرسة، وكل ما يحتاجه أن يقوم بتصوير البحث الورقي ورفعه على المنصة، أو تحويل البحث المكتوب على جهاز كمبيوتر إلى نسخة بي دي إف ويرفعه على المنصة حسب الاسهل له. 



سجل سيرتك الذاتيه واحصل على وظيفه مناسبه مع بيت كوم
  • التعليقات على الموقع >>>>>
  • تعليقات الفيس بوك

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Item Reviewed: عاجل .. طارق شوقى يمكن للطالب تسليم البحث مكتوب باليد ورقى بدون pdf ويمكن رفعه على المنصة بدون pdf Rating: 5 Reviewed By: هناء خيرى
Slider